Głupek - Podziękowania

Podziękowania

Moje podziękowania kierowane są do was, dziękuję wszystkim, którzy byli tu podczas tworzenia historii, tym, którzy odwiedzili ją po jej zakończeniu i podzielili się swoimi uwagami jej dotyczącymi oraz tym, którzy przeczytali tę historię dopiero teraz.

Bez was nigdy nie zdołałabym napisać tak wiele, 249 stron worda to nie coś, czego bym się po sobie spodziewała. Gdy zaczynałam, dokładnie w lutym 2020 nie sądziłam, że dotrwam do końca historii, ani, że będzie was tak dużo, że będziecie wracać do historii nawet po jej zakończeniu i że będziecie śledzić losy bohaterów tak zacięcie, że moja determinacja do pisania była niczym w porównaniu do determinacji jaką wykazywaliście wy.

Kiedy kończyłam tę historię 29 stycznia 2021 roku moje słowa brzmiały:

Trochę mi zeszło, nie? Heh, no to... Em... Haha, nie bardzo wiem co powiedzieć. Cieszę się, że dotrwaliście do końca i mam szczera nadzieję, że nie męczyliście się przy tym zbytnio. To koniec historii Kuramy i Naruto, a przynajmniej w tej odsłonie, nie wiem, może coś się jeszcze kiedyś pojawi... Trochę szkoda mi ich zostawiać, szkoda mi zakańczać coś przy czym tak świetnie się dzięki wam bawiłam, ale ich życie nie powinno być już problematyczne. No może prócz tego, że Yuko wyjdzie za mąż w niedalekiej przyszłości i będzie miała bliźniaki. Można powiedzieć, że Hatake będzie dumnym dziadkiem 😅”

I mimo że wychodziła w tym samym czasie druga z książek, która do tej pory nie doczekała się swojego zakończenia, czułam taką pustkę, że traciłam chęci do życia gdy tylko myślałam o pisaniu. Teraz, gdy kończę publikować korektę czuję się podobnie.

Moje paskudne dziecko dorosło i muszę jej puścić.” mimo że nie chcę tego robić.

To już koniec mojego monologu, pamiętajcie proszę, że komentarze z datą późniejszą niż 29 październik 2022 roku mogą być nieaktualne, ale nie zamierzam ich usuwać. Są ważną częścią tej książki i niejednokrotnie robiły mi dzień gdy mój dół był zbyt głęboki by zmusić się do czegokolwiek.

Dziękuję za wszystko

Wasza _Starli_


Komentarze